2017 China (Zhengzhou) Esposizione Internaziunale di l'equipaggiu di l'acqua è a tecnulugia

nutizie 1

Eventu:2017 China (Zhengzhou) Esposizione Internaziunale di l'equipaggiu di l'acqua è a tecnulugia
Locu: Centru di l'Esposizione Internaziunale di a Cina Centrale (No.210, Zheng Bian Road, Zhengzhou City, Pruvincia di Henan)
Data : 18.07.2017-20.07.2017

Urganizatore
Associazione Ingegneria di l'acqua

Co-organizatore
Società di Ingegneria Idraulica di a Pruvincia di Henan
Pump Industry Association di a Pruvincia di Henan

Contractant
Beijing Zhiwei International Exhibition Co., Ltd.

Esposizioni
Irrigazione & Drainage: pompe, valvole, tubi, etc.
Risparmiu d'acqua: tecniche di risparmiu d'acqua industriale, tecniche di risparmiu d'acqua agricula, tecniche di risparmiu d'acqua di l'industria di serviziu, etc.
Fornitura d'acqua è Trattamentu di l'acqua: equipaggiu di fornitura d'acqua, sistema d'acqua potabile, equipamentu di purificazione è di disinfezione di l'acqua, etc.
Hydrology & Water Resources: surviglianza idrologica, surviglianza di a qualità di l'acqua, tecnulugia è equipaggiu di monitoraghju in linea, etc.
Porta, Paranchi, etc.
Macchinari di custruzzione: elevatori, scavatrici, palificatrici, ecc.
Deviazione d'acqua: pipelines, pumps, crack treatment, etc.
Novu Tecnulugia è Novu Materiale: cuncepimentu di u paisaghju ecologicu, travaglii di dragaggio, materiali ecologichi idraulichi, etc.

2017 China (Zhengzhou) Esposizione Internaziunale di l'equipaggiu di l'acqua è a tecnulugia
Dapoi a riforma di a Cina è a pulitica di apertura, u prucessu acceleratu di l'urbanizazione porta l'impurtanza crescente in l'industria di l'acqua.In questi ghjorni, una bona situazione di l'industria di l'acqua di a Cina hè presa in forma cù una regulazione di u guvernu rinfurzata, pulitiche è regulamenti migliurate, sughjetti diversificati d'investimentu è operazione di capitale, sviluppi di tecnulugia di l'ingegneria, distribuzioni più ragiunate di rete di supply supply d'acqua, capacità di furnimentu d'acqua rinfurzata, l'industria di l'acqua più cummercializata è industrializata è ancu a crescita è i sviluppi di l'impresa in l'industria di l'acqua.

Cum'è u core di micca solu u serviziu publicu di u guvernu cinese, ma ancu a mudernizazione di l'industria di l'acqua cinese, l'industria di l'acqua hè a parte vitale di a mudernizazione di a cità urbana è a garanzia essenziale di u sviluppu sustenibile di l'ecunumia è a sucietà in Cina, chì hè l'industria di guida è l'industria di basa chì affettanu a situazione generale di u sviluppu ecunomicu naziunale di China, è ghjoca un rolu vitale in u sviluppu di l'ecunumia naziunale è a migliione di u standard di vita di e persone.

Cù più prugressu di a ristrutturazione di l'industria di l'acqua in Cina, l'industria di l'acqua mostra i tendenzi di l'industrializazione di u serviziu, a cummercializazione di l'operazione è l'intensificazione di a gestione.
Oghje, l'operazione di capitale di l'industria di l'acqua di a Cina hè sempre in ricerca è pratica cù mudelli di operazione differenti.Questu esige chì l'imprese di l'acqua chinesi rinfurzà e so cumpetenze core in cunfurmità cù e so propiu cundizioni, è ancu a situazione d'investimentu lucale di l'industria di l'acqua, imparendu da l'esperienza precedente di l'operazione di capitale in l'industria di l'acqua cinese è sfruttendu pienamente ogni tipu di capitale cù u sustegnu di u guvernu cinese.

A cità di Zhengzhou, u core di a zona ecunomica di a pianura cintrali, a capitale di a pruvincia di Henan - una pruvincia agricula maiò in Cina, hà un putere di mercatu unicu in l'industria di l'acqua cinese.Hè prevedibile chì a tenuta di a mostra in Zhengzhou avarà un impattu grande è pusitivu in u sviluppu di l'industria di l'acqua cinese è a prumuzione di u mercatu di l'acqua cinese.


Tempu di Postu: Feb-25-2022