9 Tipi di Valves Industriali

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
I valvuli industriali sò stati intornu per più di un seculu.Siccomu l'applicazioni diventanu più specifiche è complicate, e valvole anu evolutu in nove tippi principali per adattà à e diverse esigenze.Questi 9 tippi copre tutte l'applicazioni è i servizii industriali.
A categurizazione di a valvula dipende da parechje considerazioni.Per questu articulu, i valvuli sò categurizzati secondu e funzioni.Qualchidunu piglianu solu unu mentre a maiò parte anu dui, secondu u disignu di a valvula.
Sè vo circate di fabricatore di valve industriali in Cina, pudete ottene più infurmazione cuntrolla sta guida per i fabricatori di valve cinesi, micca solu valve, ma ancu diversi tipi di filtri ponu esse truvati in l'articulu.

Valve à sfera

nutizie 2

A vàlvula di sfera face parte di a famiglia di valvule à quartu di volta.A caratteristica distinta di una valvula di bola hè u so discu in forma di bola cavu chì agisce per piantà o inizià u flussu di media.U discu di bola hè una di e valve più veloci perchè solu bisognu di un quartu di volta per apre o chjude.

Vantaghji
● Great shut on / off capacità.
● Fuga minima per usura, se usata bè.
● Low costu di mantenimentu.
● Caduta di pressione minima.
● Tempu & travagliu efficace à upirari.

Disvantages
● Ùn adattatu cum'è valvola di cuntrollu o throttling.
● Ùn hè adattatu per i media più grossi cum'è a sedimentazione puderia accade è dannu u discu di a valvula è u sediu.
● Surge pressure putissi accadiri a causa di chjusu rapidu è apertura.

Applicazioni
I valvole a sfera sò adattati per l'applicazioni di fluidi, gasosi è di vapore chì necessitanu una chjusa a tenuta di bolle.Mentre principarmenti per l'usi di bassa pressione, l'applicazioni d'alta pressione è di alta temperatura si applicanu à valvule à sfera cù sedi metalliche.

Valve à farfalla

nutizie 3

A valvola a farfalla hè ancu una parte di a famiglia di valve à quartu di volta.Ciò chì face a vàlvula di farfalla distinta da l'altri vàlvula hè u pianu à un discu cuncavu chì si attacca à u troncu di a valvula.
Posizionatu à mezu à a vàlvula cù u troncu sbucciatu in questu o attaccatu à un latu, u discu blucca u flussu di media quandu a vàlvula hè chjusa.U troncu aghjunghje supportu à u discu.Stu disignu permette à a valvola di farfalla per throttle quandu ci hè apertura incrementale di a valvula.

Vantaghji
● Disegnu compactu.
● Ligeru.
● Caduta di pressione minima.
● Facile à stallà.

Disvantages
● Capacità di throttling limitata.
● A pressione forte pò influenzà u muvimentu di u discu.

Applicazioni
I valvuli di farfalla sò spessu usati in l'applicazioni d'acqua è di gasu induve ci hè bisognu di isolà o interrompe u flussu di media.I valvuli di farfalla sò ideali per i prucessi chì utilizanu tubi di grande diametru.Sò ancu adattati per slurries, criogenia è servizii di vacuum.

Valvula di cuntrollu

nutizie 4

A valvula di cuntrollu si basa in a pressione interna, invece di l'azzione esterna, per l'apertura è a chjusa.Cunnisciuta ancu com'è valvola di non-return, a prevenzione di backflow hè a funzione principale di una valvula di cuntrollu.

Vantaghji
● Design simplice.
● Ùn ci hè bisognu di intervenzione umana.
● Impedisce effittivamenti backflow.
● Pò esse usatu cum'è un sistema di salvezza.

Disvantages
● Ùn hè micca bellu per throttling.
● U discu pò esse chjappu in a pusizione aperta.

Applicazioni
I vàlvule di cuntrollu sò aduprate in applicazioni chì necessitanu prevenzione di riflussu cum'è pompe è compressori.Pompe di alimentazione in caldaie di vapore spessu usanu valvule di cuntrollu.I centrali chimichi è energetichi anu una varietà di prucessi chì utilizanu ancu valvule di cuntrollu.I valvuli di cuntrollu sò ancu usati quandu ci hè una cumminazione di gasi in una pipeline.

Valve à porte

nutizie 5

A vàlvula di a porta hè un altru membru di a famiglia di vàlvula off / on.Ciò chì face stu unicu hè u so muvimentu di discu hè lineale.U discu hè in forma di porta o cunea, chì hà un meccanismo di chjusu è di attivazione efficace.A vàlvula di porta hè principalmente adattata per l'isolazione.

Mentre hè pussibule di usà cum'è una valvula di throttling, questu ùn hè micca cunsigliatu perchè u discu pò esse danatu da a vibrazione media.L'aumentu di i media pò dannà u discu quandu i valvuli di porta sò usati à mità chjusi in una applicazione di throttling.

Vantaghji
● Nisuna resistenza à u flussu di media postu chì a porta ùn impedisce micca u flussu quandu hè completamente aperta.
● Pò esse usatu in flussi bi-direzzione.
● Design simplice.
● Adatta à i tubi cù grandi diametri.

Disvantages
● Ùn sò micca boni throttlers postu chì u cuntrollu precisu ùn hè micca pussibule.
● L'intensità di u flussu media puderia dannà a porta o u discu quandu s'utilice per throttling.

Applicazioni
I vàlvule di a porta sò grandi valvole di chjude / on per ogni applicazione.Sò adattati per l'applicazioni d'acqua residuale è liquidi neutri.I gasi chì varienu trà -200C è 700C cù una pressione massima di 16 bar ponu utilizà valvule di porta.Valvula di cutidianu sò usati per i slurries è i media in polvere.

Valve à globu

nutizie 6

A valvula di globu s'assumiglia à un globu cù un discu plug-type.Hè parti di a famiglia di valvule di muvimentu lineale.In più di esse una grande valvola off / on, a valvula globu hà ancu grandi capacità di throttling.

Simile à a vàlvula di porta, u discu di a valvola di globu si move senza ostaculi per permette u flussu di media.Questa hè una grande alternativa di valvula per l'applicazioni chì ùn necessitanu micca gocce d'alta pressione.

Vantaghji
● Megliu mekanismu chjusu chè valve gate.
● Wear & tear ùn hè micca un prublema ancu per usu frequente.
● Facile à riparà cum'è disassemblamentu hè facile.

Disvantages
● A perdita di pressione alta puderia esse da l'obstruczioni di u percorsu di u flussu di media
● Ùn hè grande per l'applicazioni à alta pressione.

Applicazioni
I valvuli di globu funzionanu bè quandu u prublema maiò hè a fuga.I venti di puntu altu è i scarichi di puntu bassu utilizanu valvule di globu.Inoltre, i valvuli di globu funzionanu quandu a caduta di pressione ùn hè micca una preoccupazione.L'applicazioni di flussu regulatu, cum'è i sistemi d'acqua di rinfrescante, utilizanu valvule di globu.

Altre applicazioni per i valvole di globu includenu sistemi di alimentazione d'acqua, sistemi di alimentazione chimica, sistemi di drenu di estrazione è simili.

Valve à agulla

nutizie 7

A vàlvula d'agulla guadagna u so nome da a forma d'agulla di u so discu.U so mecanismu agisce in modu simile à quellu di a valvola di globu.A valvola à agulla furnisce più precisione è cuntrollu in i sistemi di tubazioni più chjuchi.Sempre parte di a famiglia di u quartu di volta, a valvula di l'agulla funziona megliu in bassi flussi.

Vantaghji
● Efficace in u cuntrollu di i media fluidi.
● Ideale in servizii di vacuum o qualsiasi sistema chì esige precisione.
● Richiede forza meccanica minima per sigillarà a valvula.

Disvantages
● Adupratu solu in più sufisticatu appiicazioni chjusi.
● Richiede uni pochi di giri per spegne è accende cumplettamente.

Applicazioni
I valvole di l'agulla sò aduprate in strumenti chì necessitanu un cuntrollu più cumpletu per a crescita di fluidu è più precisione di u flussu di fluidu.I valvole di agulla sò più cumunimenti usati in applicazioni di calibrazione.Sò ancu assuciati cù i punti di distribuzione in i sistemi di pipa, induve e valvole d'agulla sò aduprate cum'è regulatore di media.

Valve à pince

nutizie 8

Chjamata ancu a vàlvula di pinza, a vàlvula di pinch hè una altra vàlvula per stop / start è throttling.A vàlvula Pinch appartene à a famiglia di vàlvule di muvimentu lineale.U muvimentu lineale permette un flussu senza ostaculi di i media.U mecanismu di pinzatura di u tubu pinch in a valvula agisce per cuntrullà u flussu di fluidu.

Vantaghji
● Disegnu simplice senza parti in muvimentu internu.
● Ideale per i slurries è i media più grossi, ancu corrosivi.
● Utile per impedisce a contaminazione di i media.
● Low costu di mantenimentu.

Disvantages
● Ùn adattatu per l'applicazioni à alta pressione.
● Ùn hè ideale per aduprà per gas.

Applicazioni
I vàlvule di pinza sò soprattuttu aduprate per u flussu di fluidu senza restrizioni.Sò più adattati per l'applicazioni di slurry.I valvule di pinza sò ideali per l'applicazioni chì necessitanu un isolamentu cumpletu da e parti di a valvula è ancu da i contaminanti ambientali.

Altre applicazioni chì impieganu valvule di pinch includenu u trattamentu di l'acqua residuale, u trattamentu chimicu, a manipulazione di cimentu, frà altri.

Plug Valve

nutizie 9

Plug valve appartene à a famiglia di valvula quartu di volta.U discu agisce cum'è un chjusu strettu di bolle è nantu à u plug o cilindru.Appettu chjamatu cum'è a valvola di tappa per via di a so estremità conica.U so mecanismu di chjusu è apertura hè simile à quellu di una valvola di sfera.

Vantaghji
● Meccanisimu sèmplice.
● Facilità di mantenimentu in linea.
● Low-pressure drop.
● Reliable è capacità seal strettu.
● Azzione rapida per apre o chjude cum'è solu bisognu di un quartu di volta.

Disvantages
● U disignu permette un altu attritu cusì spessu bisognu di un attuatore per chjude o apre a valvula.
● Ùn adattatu per scopi di throttling.
● Bisogna putenza o attuatore autumàticu.

Applicazioni
Valvula Plug sò efficaci strettu chjusu è valvola nantu.Ci sò parechje appiicazioni chì utilizanu valve plug.Questi includenu pipelines di gas, slurries, appiicazioni chì cuntenenu alti livelli di debris, è applicazioni di alta temperatura è pressione.

Queste valvole sò ideali per i sistemi di fognatura.Siccomu ùn ci hè micca cuntattu trà i media è e parti di a valvula interna, i valvuli di plug sò ancu grandi per i media altamente abrasivi è corrosivi.

Valvula di rilievu di pressione

nutizie 10

A valvula di rilievu di pressione si riferisce à una valvula chì libera o limita a pressione da i pipelines per mantene l'equilibriu di pressione è per evità l'accumulazione.Hè qualchì volta chjamatu per errore a valvula di salvezza di pressione.

U so scopu principale hè di prutezzione di l'equipaggiu in un avvenimentu soprapressu, o per aumentà a pressione quandu ci hè una goccia.Ci hè un livellu di pressione predeterminatu induve a valvula liberarà una pressione extra se l'ultima supera u livellu predeterminatu.

Vantaghji
● Pò esse usatu in tutti i tipi di applicazioni di gas è liquid.
● Pò esse ancu usatu in applicazioni di alta pressione è temperatura.
● Cost-efficace.

Disvantages
● U mecanismu di primavera è u materiale corrosive ùn si mischianu micca bè.
● Back pressure putissi affettà funzioni valve.

Applicazioni
I valvule di rilievu di pressione sò efficaci quandu a pressione posteriore ùn hè micca una considerazione maiò.Valvula di rilievu di pressione pò esse vistu in l'applicazioni di a caldaia è i vasi di pressione.
In riassuntu

Sopra sò i 9 tippi di valve utilizati in u mondu industriale d'oghje.Certi agiscenu cum'è una prutezzione stretta contr'à e perdite mentre chì altri sò grandi throttlers.Per capiscenu ogni valvula, amparà cumu applicà à l'industria diventa assai più faciule.


Tempu di Postu: Feb-25-2022