Valvula di sfera versus Valve di porta: Quale hè u megliu per a vostra applicazione?

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
Ci sò parechje valvole industriali dispunibili in u mercatu.Diversi tipi di valve industriali funzionanu in modu diversu.Certi regulanu u flussu di i media mentre chì altri isolanu i media.Altri cuntrolanu a direzzione di i media.Questi varianu ancu in u disignu è e dimensioni.

Dui di e valvole più cumuni aduprate in l'applicazioni industriali sò valvule di sfera è valvole di porta.Tutti dui sò cunnisciuti per furnisce miccanismi di chjusi stretti.Questu articulu hà da paragunà e duie valvole in parechji fatturi, cum'è miccanismi di travagliu, disinni, porti, è simili.

Cos'è una valvola a sfera?

A vàlvula di sfera face parte di a famiglia di vàlvule à quartu di volta.Ci vole solu una volta di 90 gradi per apre o chjude.U disignu di a valvula di sfera hà una bola scavata chì agisce cum'è u discu chì permette u flussu di media.Soprattuttu per l'applicazioni senza slurry, i valvole a sfera sò ancu adattati per l'applicazioni chì necessitanu un chjusu strettu.

L'apertura è a chjusura rapida di u ballu facenu impurtante in certi applicazioni chì necessitanu isolamentu di i media.I valvole di sfera sò cumunimenti usati in applicazioni à bassa pressione.In poche parole, i valvole di bola sò megliu per u cuntrollu è a gestione di i media cù una caduta di pressione minima.

Cosa hè una Valvula di Porta?

Per d 'altra banda, e valvule di porta appartenenu à a famiglia di valvule di muvimentu lineale.Altrimenti cunnisciuta cum'è a vàlvula di cuteddu o a vàlvula di scorrimentu, a vàlvula di porta hà un discu flat o cunea chì agisce cum'è una porta.Questa porta o discu cuntrola u flussu di fluidu in a valvula.A vàlvula di porta hè megliu utilizata quandu u flussu lineale di media cù menu caduta di pressione hè preferitu.

Hè una valvola d'arrestu cù capacità di throttling.Hè destinatu più à u flussu di materiale in quantu à a regulazione di u flussu.Più adattatu per i media di flussu più grossu, u discu piattu di e valvole di gate facilita u tagliu attraversu tali tipu di media.

nutizie 2

A vàlvula di a porta hè ancu parte di a famiglia rotativa cum'è a rota o l'attuatore deve esse giratu per a cunea o u discu per apre.Per a so pusizioni di chjusu, u cancellu si move in fondu è trà dui sedi situati nantu à a parte suprana di u discu è ancu in u so fondu cum'è mostra in l'imaghjini sopra.

Valve di porta versus Valve di sfera: Meccanismu di travagliu

Cumu funziona una valvola di sfera?

I valvule di sfera anu una sfera cava chì permette u passaghju di media.Se fighjate à a sezione trasversale di a valvula di bola sottu, l'operazione hè attraversu a rotazione di l'arbulu o di u troncu da un quartu di volta.U troncu hè perpendiculare à a parti di bola di a valvula.

U fluidu hè permessu di passà quandu u gambu hè à l'angulu ghjustu in quantu à u discu di bola.U muvimentu laterale di i media ghjoca un rolu impurtante in u mecanismu di chjude.I valvule di bola utilizanu a pressione di fluidu per agisce nantu à a vàlvula o sede per furnisce un segellu strettu, secondu a cunfigurazione di a vàlvula di bola.

Valvule à sfera pò esse un portu pienu o un portu ridottu.Una valvola di sfera di u portu pienu significa chì u so diametru hè u listessu cum'è a pipa.Questu permette un torque operativu bassu è una caduta di pressione.Tuttavia, ci sò dinù tipu di portu ridutta induve a dimensione di a valvula hè una taglia più chjuca chè quella di a dimensione di pipa.

nutizie 3

nutizie 4

Cumu Funziona una Valvula di Porta?

I vàlvule di a porta travaglianu alzendu a porta o u discu per permette à i media di passà per a valvula.Sti tipi di valvula permettenu solu un flussu unidirezionale cù poca caduta di pressione.Spessu vi vede valvule di porta cù volanti.U volante hè attaccatu à l'imballu.

Ci sò dui tipi di disinni di stem di valvola di porta.Quandu sta rota di a manu gira, u gambu s'eleva à l'ambienti esterni è, à u stessu tempu, eleva a porta.L'altru tipu di valvola di porta hè a valvola di porta non-rising.Questu hè carattarizatu da u troncu infilatu in a cunea, espunendu cusì à i media.

Quandu a valvula di a porta si apre, u percorsu diventa più grande.U percorsu di u flussu ùn hè micca lineale in u sensu chì i media ponu occupà u vacu cum'è vistu in l'illustrazione sottu.Se a vàlvula di a porta hè aduprata cum'è un throttle, averebbe un flussu irregulare.Questu pruvucarà vibrazioni.Tali vibrazione pò causà danni à u discu.

nutizie 5

Direzzione di u flussu di a valvula

Valvule à sfera è valvule di porta, per cunvenzione, hè bidirezionale.Questu significa chì i valvule di sfera anu a capacità di bluccà i media da l'estremità upstream è da l'estremità downstream.Verificate l'illustrazione sottu.

nutizie 6

Capacità di u Valve Seal

Per i valvule di sfera, i sigilli ponu esse fissati per u disignu di a vàlvula di sfera flottante è pò esse flottante per a vàlvula di sfera muntata in trunnion.Siccomu i valvuli di sfera sò spessu usati in applicazioni di bassa pressione, cunziddi a natura di u so mecanismu di travagliu, i sigilli primari sò spessu fatti di PTFE è altri materiali cunnessi.

Mentre chì a chjusura rapida è l'apertura di a valvula di bola pò esse vantaghji, questu pò ancu causà alcuni prublemi.I valvule di sfera sò propensi à u martellamentu d'acqua o à l'aumentu bruscu di pressione à a chjusa di a valvula.Sta cundizione dannu i sedi di a valvula di bola.

Inoltre, u martellatu d'acqua pò aumentà a pressione in a valvola di sfera.In l'applicazioni induve tali cundizioni ponu accade, vale à dì materiale combustibile, ci hè un sigillu di u sediu d'urgenza, spessu fattu di metallu.Questa hè a seconda barriera in e cundizioni induve u sigillu elastomericu hè dannatu in i servizii d'alta pressione.Per esaltà a pressione, i valvuli di bola ponu avè installatu un ventu di pressione.

I vàlvule di porta minimizanu a caduta di pressione quandu sò completamente aperti.Questu hè per mezu di l'usu di u disignu di u portu pienu.Questu significa chì a dimensione di a valvula hè uguali à a dimensione di a pipa.Hè per via di sta caratteristica di valve di porta chì li dà un vantaghju nantu à e valve di sfera.U martellamentu d'acqua ùn si trova micca in e valve di porta.

U svantaghju di a valvula di a porta hè chì un differenziale d'alta pressione accade spessu in u shutoff.L'attrito pò causà u sediu è u discu.

Disegnu di Valve è Differenze di Custruzzione

A principal diferenza trà e valvole di sfera è e valvole di gate hè a so struttura ancu s'elli funzionanu simili.

Per i valvuli di bola, u muvimentu di i media hè liberu.A parti di questu, u disignu di a valvula di sfera permette di durà più longu ancu dopu un usu pesante.Di sicuru, unu deve ancu piglià in cunsiderà u tipu di materiale utilizatu per a fabricazione.

Mentre i valvule di sfera ùn furnisce micca un cuntrollu fine, a so capacità di chjude stretta hè unu di i migliori per l'applicazioni à bassa pressione.I valvule di sfera sò affidabili in questu aspettu.A perdita di pressione bassa hè un altru di qualità di valvule di bola.In ogni casu, per via di a capacità di quartu di volta di valvule di sfera, occupa più spaziu.

A valvula di a porta, invece, usa un volante per apre o chjude u discu.U corpu di a valvula hè ancu assai più slender, cusì, solu un spaziu strettu hè necessariu.In cuntrastu à e valvule di sfera, i valvole di gate, offrenu un cuntrollu più raffinatu postu chì hà capacità di throttling.Ùn pò micca avè una capacità di spegnimentu rapidu, ma pò cuntrullà micca solu u flussu di media, ma ancu a so pressione.

Materiale Valve

Valvole a sfera:
- Inossidabile
– Ottone
– Bronzu
- Chrome
- Titaniu
- PVC (cloruro di polivinile)
- CPVC (cloruro di polivinile cloru)

Valvole a saracinesca:
– Ferru
- Acciaio Carboniu Cast
- Ferru duttile
- Acciaio inossidabile Gunmetal
- Alloy Steel
- Acciaio forgiatu

Applicazione

I valvule di sfera sò spessu usati in applicazioni chì necessitanu un diametru più chjucu, chì pò esse finu à DN 300 o un tubu di diametru di 12 inch.Per d 'altra banda, e valvole di porta sò spessu usate in l'applicazioni chì necessitanu servizii non critichi è e perdite ùn sò micca una priorità.

Valve à porte
- Industria di petroliu è gasu
- Industria Farmaceutica
- Industria di fabricazione
- Industria di l'automobile
- Industria marina

Valve à sfera:
- Industria di Gas On/Off Shore
- Industria Petrochimica On/Off Shore

In riassuntu

I valvule à sfera anu i so vantaghji è i disadvantages, è cusì sò e valvole di porta.Capisce cumu ogni funzione è sapendu s'ellu si adatta à l'applicazioni tali valve deve esse a priorità.Cuntattateci è vi daremu una stima di valvula gratis.


Tempu di Postu: Feb-25-2022