Emissioni Fugitive è Test API per Valvole

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
L'emissioni fugitive sò gasi organici volatili chì fughjenu da e valvole pressurizzate.Queste emissioni pò esse accidintali, per evaporazione o per via di valvule difettu.

L'emissioni fugitive ùn solu causanu dannu à l'omu è l'ambiente, ma ponu ancu una minaccia per a prufittuità.Cù una longa esposizione à i composti organici volatili, l'omu pò sviluppà malatie fisiche gravi.Questi includenu i travagliadori in certe piante o persone chì vivenu vicinu.

Questu articulu furnisce infurmazioni nantu à cumu l'emissioni fugitive sò ghjunte.Questu hà ancu affruntà i testi API è ciò chì deve esse fattu per riduce l'effetti di tali prublemi di fuga.

Fonti di Emissioni Fugitive

I valvole sò i principali cause di emissioni fugitive
I valvuli industriali è i so cumpunenti sò, a maiò spessu, i principali culpiti di emissioni fugitive industriali.Valvule lineari cum'è valvole di globu è di porta sò i tipi di valvula più cumuni propensi à sta cundizione.

Queste valvule utilizanu sia un gambu crescente o rotanti per chjude è chjude.Sti miccanismi producenu più attritu.Inoltre, i giunti cunnessi cù i gaskets è i sistemi di imballaggio sò i cumpunenti cumuni induve tali emissioni si verificanu.

In ogni casu, perchè e valvole lineari sò più efficaci in u costu, sò usati più freti chè altri tipi di valvole.Questu fa queste valvule cuntruversu in relazione à a prutezzione di l'ambiente.

Valve Stems Cuntribuiscenu à emissioni Fugitive

L'emissioni fugitive da i steli di valvula sò circa 60% di l'emissioni totali dati da una pianta industriale particulare.Questu hè statu inclusu in un studiu realizatu da l'Università di British Columbia.U numeru tutale di steli di valvula attribuisce à u grande percentinu citatu in u studiu.

L'imballaggi di valvula ponu ancu cuntribuisce à l'emissioni fugitive

nutizie 2

A difficultà à cuntrullà l'emissioni fugitive si trova ancu in l'imballu.Mentre a maiò parte di l'imballaggi aderiscenu è passanu u Standard API 622 durante a prova, parechji fallenu durante u scenariu attuale.Perchè?L'imballu hè fabricatu separatamente da u corpu di a valvula.

Ci pò esse qualchì ligera diffarenza in dimensioni trà l'imballu è a valvula.Questu pò purtà à fughe.Certi fattori da cunsiderà fora di dimensioni includenu l'adattazione è a finitura di a valvula.

L'alternative à u petroliu sò ancu culpiti

L'emissioni fugitive ùn sò micca solu durante u processu di gasi in a pianta industriale.In fatti, l'emissioni fugitive succede in tutti i ciculi di a produzzione di gas.

Sicondu A Close Look at Fugitive Methane Emissions from Natural Gas, "l'emissioni da a produzzione di gas naturale sò sustanziali è si verificanu in ogni stadiu di u ciclu di vita di u gasu naturale, da a pre-produzione à a pruduzzione, a trasfurmazioni, a trasmissione è a distribuzione".

Chì sò i Norme API Specifici per Emissioni Fugitive Industriali?

L'Istitutu Americanu di Petroleum (API) hè unu di i corpi dirigenti chì furnisce i normi per l'industrii di gas naturale è petroliu.Formatu in u 1919, i normi API hè una di e linee guida principali per tuttu ciò chì tocca à l'industria petrochimica.Cù più di 700 standard, l'API hà recentemente furnitu standard specifichi per l'emissioni fugitive assuciate cù e valvole è i so imballaggi.

Mentre chì ci sò qualchi teste di emissioni dispunibili, i normi più accettati per a prova sò quelli chì sò sottu API.Eccu i descrizzioni dettagliate per API 622, API 624 è API 641.

API 622

Questu hè altrimenti chjamatu API 622 Testing Type of Process Valve Packing for Fugitive Emissions

Questu hè u standard API per l'imballatura di valvule in valvule on-off cù tige ascendante o rotante.

Questu determina se l'imballu pò impedisce l'emissione di gasi.Ci sò quattru aree di valutazione:
1. Quantu u rate of leakage
2. How risistenti la valve à currusioni
3. Chì materiali sò usati in l'imballu
4. Chì hè a valutazione per l'oxidazione

A prova, cù a so ultima publicazione di u 2011 è sempre in rivisione, include 1.510 cicli meccanichi cù cinque cicli termichi ambientali 5000F è 600 psig di pressione operativa.

I ciculi meccanichi significanu l'apertura completa à a chjusa completa di a valvula.À questu puntu, a fuga di u gasu di prova hè verificata in intervalli.

Una di e rivisioni recenti per l'API 622 Testing hè u prublema di e valvole API 602 è 603.Queste valvule anu un imballu di valvola stretta è anu spessu fallutu in i testi API 622.A perdita permessa hè di 500 parti per milione di volumi (ppmv).

API 624

Questu hè altrimenti chjamatu API 624 Testing Type of Rising Stem Valve Equipatu di Imballaggio Flexible in Grafite per Standard Emissions Fugitive.Questu standard hè ciò chì i requisiti per a prova di emissioni fugitive sia per e valvole di stelo crescente sia per valvole rotanti.Queste valvole di stem duveranu include un imballaggio chì hà digià passatu u Standard API 622.

I valvuli di staminali chì sò testati duveranu entra in a gamma accettata di 100 ppmv.Per quessa, l'API 624 hà 310 cicli meccanichi è trè cicli ambienti 5000F.Pigliate nota, e valvole sopra NPS 24 o più di a classe 1500 ùn sò micca incluse in u scopu di teste API 624.

A prova hè un fallimentu se a fuga di u sigellu di stem supera 100 ppmv.A valvula di stem ùn hè micca permessa di aghjustà à a fuga durante a prova.

API 641

Questu hè altrimenti chjamatu API 624 Quarter Turn Valve FE Test.Questu hè u standard più recente sviluppatu da l'API chì copre e valvole chì appartenenu à a famiglia di valvule quarter turn.Unu di i criterii accunsentiti per questu standard hè a gamma massima di 100 ppmv per a fuga permessa.Un'altra constante hè l'API 641 hè a rotazione di 610 quartu di turnu.

Per valvole à quartu di volta cù imballaggio in grafite, deve passà prima a prova API 622.Tuttavia, se l'imballaggio hè inclusu in i normi API 622, questu pò esse rinunciatu à a prova API 622.Un esempiu hè un pacchettu fattu di PTFE.

I valvule sò pruvati à u paràmetru massimu: 600 psig.A causa di a varianza di a temperatura, ci sò dui gruppi di valutazioni utilizati per a temperatura di a valvula:
● Valves chì sò valutati sopra 5000F
● Valves chì sò valutati sottu 5000F

API 622 versus API 624

Puderia esse una certa cunfusione trà API 622 è API 624. In questa parte, pigliate nota di e pochi differenzi trà i dui.
● U numaru di ciculi miccanicu implicati
● L'API 622 implica solu l'imballu;mentre chì, API 624 implica a valvola, COMPRESU l'imballaggio
● A gamma di fughe permissibili (500 ppmv per API 622 è 100 ppmv per 624)
● U numeru di aghjustamenti permessi (unu per API 622 è nimu per API 624)

Cumu riduce l'emissioni di fughje industriali

L'emissioni fugitive ponu esse sbattute per riduce l'impattu di l'emissioni di valve à l'ambiente.

# 1 Cambia Valvole obsolete

nutizie 3

I valvole cambianu constantemente.Assicuratevi chì e valvole seguenu l'ultime norme è regulamenti.Per avè un mantenimentu regulare è cuntrolli, hè più faciule per detectà quale deve esse rimpiazzatu.

# 2 Installazione di Valve Proper è Monitorizazione Custante

nutizie 4

L'installazione impropria di e valvole pò ancu causà perdite.Ingaghjate tecnichi altamente qualificati chì ponu installà currettamente valvule.A stallazione propria di a valvula pò ancu detectà u sistema di eventuali perdite.Per mezu di u monitoraghju constantu, e valvole chì ponu esse sbulicate o chì anu apertu accidentalmente ponu esse facilmente rilevate.

Ci deve esse testi di fuga regulare chì misuranu a quantità di vapore liberata da e valve.L'industrii chì utilizanu valvule anu sviluppatu teste avanzate per detectà emissioni di valvule:
● Metudu 21
Questu usa un detector di ionizazione di fiamma per verificà e perdite
● Optimal Gas Imaging (OGI)
Questu usa una camera infrared per detectà fughe in a pianta
● Lidar di assorbimentu differenziale (DIAL)
Stu pò detect emissioni fugitive remotely.

# 3 Opzioni di Manutenzione Preventiva

U monitoraghju di mantenimentu preventivu pò identificà prublemi cù valvule in i primi stadi.Questu pò riduce i costi di riparà una valvula difettu.

Perchè ci hè bisognu di riduce l'emissioni fugitive?

L'emissioni fugitive sò cuntributori maiò à u riscaldamentu glubale.True, ci hè un muvimentu attivu chì spera di riduce l'emissioni.Ma dopu a so ricunniscenza quasi un seculu da a ricunniscenza, i livelli di contaminazione di l'aria sò sempre alti.

Cume a necessità di energia in u mondu aumenta, a necessità di cercà alternative à u carbone è à i combustibili fossili hè ancu aumentata.

Fonte: https://ourworldindata.org/co2-and-other-greenhouse-gas-emissions

U metanu è l'etanu sò in u focu cum'è l'alternative più viable à i combustibili fossili è u carbone.Hè veru chì ci hè assai potenziale cum'è risorse di energia per questi dui.Tuttavia, u metanu, in particulare, hà un putenziale di riscaldamentu 30 volte più altu ch'è CO2.

Questa hè a causa di l'alarma sia per l'ambientalisti sia per l'industrii chì utilizanu sta risorsa.Per d 'altra banda, a prevenzione di emissioni di valve hè pussibule per via di l'usu di valvole industriali di alta qualità è appruvate da l'API.

nutizie 5

Fonte: https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/pdfscache/1180.pdf

In riassuntu

Ùn ci hè dubbitu chì e valvole sò cumpunenti impurtanti di ogni applicazione industriale.Tuttavia, i valvuli ùn sò micca fabbricati cum'è una parte solida;piuttostu, hè custituitu di cumpunenti.E dimensioni di sti cumpunenti ùn ponu micca 100% adatte l'una à l'altru, purtendu à fughe.Queste fughe pò causà danni à l'ambiente.A prevenzione di tali perdite hè una rispunsabilità vitale di qualsiasi utilizatore di valvula.


Tempu di Postu: Feb-25-2022