Cumu funziona una valvola di sfera?

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
Valvule à sfera sò unu di i tipi di valvula più largamente utilizati in diverse industrii.A dumanda di a valvula di bola hè sempre in crescita.Avete mai dumandatu cumu valvule di sfera facenu impattu à i vostri applicazioni. In questu articulu, vi amparà nantu à i cumpunenti cumuni di una valvola di sfera è e so funzioni.In più, vi mustraremu cumu funziona una valvola di sfera per aiutà à capisce megliu prima di avè una per e vostre applicazioni.

Cos'è una valvola a sfera?

Cum'è u so nome suggerisce, a valvula di bola hà un discu di ballu chì agisce cum'è una barrera quandu a valvula hè chjusa.L'imprese di fabricazione di valvule à sfera spessu cuncepiscenu a valvula à sfera per esse una valvola à quartu di volta, ma pò ancu esse un tipu rotatoriu quandu cuntrola o devia u flussu di media.

nutizie 2

I valvule à sfera sò spessu usati in l'applicazioni chì necessitanu un sigillamentu strettu.Sò cunnisciuti per avè gocce di pressione bassa.U so turnu di 90 gradi facilita l'operazione ancu s'è i media anu un altu voluminu, pressione o temperatura.Sò abbastanza ecunomichi per via di a so longa vita di serviziu.

I valvule di sfera sò ideali per gasi o liquidi cù particelle pocu.Queste valvule ùn funziona micca bè cù slurries, chì l'ultimi dannu facilmente i sedi elastomerichi.Mentre ch'elli anu capacità di throttling, i valvuli di sfera ùn sò micca usati cum'è tali perchè l'attrito da u throttling pò facilmente dannà i sedi.

Parti di una valvola a sfera

Ci sò parechje varianti di e valve di sfera, cum'è a valvola di sfera di 3 vie è e valve di sfera in diversi materiali.In fatti, u meccanismu di funziunamentu di a valvola di sfera 3-way hè ancu sfarente da a valvola di sfera cumuna.Ci hè parechje manere di classificà e valve.Sia cum'è, ci sò sette cumpunenti di valvula cumuni à tutte e valve.

corpu

U corpu hè u quadru di tutta a valvula di bola.Agisce cum'è una barriera à a carica di pressione da i media per quessa ùn ci hè micca trasferimentu di pressione à i pipi.Mantene tutti i cumpunenti inseme.U corpu hè cunnessu à a tubazione per mezu di giunzioni filettate, bullonate o saldate.Valvula di sfera pò esse classificatu secondu u tipu di corpu, spessu fustu o forgiatu.

nutizie 3

Fonte: http://valve-tech.blogspot.com/

Stem

L'apertura o chjusura di a valvula hè furnita da u troncu.Questu hè ancu ciò chì cunnetta u discu di bola à a palanca, manicu o attuatore.U troncu hè quellu chì gira u discu di bola per apre o chjude.

imballaggio

Questa hè a guarnizione chì aiuta à segellà u bonet è u troncu.Parechje di i prublemi succedi in questa zona, cusì a stallazione curretta hè impurtante.Troppu scioltu, a fuga accade.Troppu strettu, u muvimentu di u troncu hè ristrettu.

Bonnet

U bonet hè a cupertura di l'apertura di a valvula.Questu agisce cum'è a barrera secundaria per a pressione.U bonet hè ciò chì tene tutti i cumpunenti internu inseme dopu chì questi sò inseriti in u corpu di a valvula.Spessu fattu da u listessu materiale cum'è u corpu di a valvula, u bonet pò esse falsificata o cast.

Ballu

Questu hè u discu di a valvula di bola.Essendu a terza frontiera di pressione più impurtante, a pressione di i media agisce contr'à u discu quandu hè in a pusizione chjusa.I dischi di bola sò spessu fatti d'acciaio forgiatu o qualsiasi materiale durable.U discu di sfera pò esse sospesa cum'è in casu di a valvola di sfera flottante, o pò esse muntata cum'è quella di a valvola di sfera flottante.

Sede

Calchì volta chjamati l'anelli di sigillatura, questu hè induve u discu di bola riposa.Sicondu u disignu di u discu di bola, u sediu hè o attaccatu o micca à u ballu.

Attuatore

L'attuatori sò dispusitivi chì creanu a rotazione necessaria da a valvula di bola per apre u discu.Spessu, questi anu una fonte di energia.Certi attuatori ponu esse cuntrullati remotamente, perchè e valvole funzionanu ancu ancu s'ellu sò situati in spazii remoti o difficili da ghjunghje.

L'attuatori ponu esse cum'è volanti per valvole a sfera operate manualmente.Certi altri tipi di attuatori includenu tipi di solenoidi, tipi pneumatici, tipi idraulichi è ingranaggi.

Cumu funziona una valvola di sfera?

nutizie 4

In generale, u mecanismu di funziunamentu di a sfera funziona in questu modu.Ch'ella sia operata manualmente o attuatore, una certa forza move a leva o manicu à un quartu di volta per apre a valvula.Sta forza hè trasferita à u troncu, movendu u discu per apre.

U discu di bola gira è u so latu cavu face u flussu di media.À questu puntu, a palanca hè in a pusizione perpendiculare è u portu à parallelu in relazione à u flussu di media.Ci hè un manicu stop vicinu à a cunnessione trà u troncu è u bonnet per permette solu un quartu di volta.

Per chjude a valvula, a palanca torna un quartu di volta.U troncu si move per vultà u discu di bola in a direzzione opposta, bluccà u flussu di media.A palanca hè in a pusizione parallela è u portu, perpendiculare.

Tuttavia, pigliate nutà chì ci sò trè tippi di muvimentu di discu di bola.Ognunu di questi hà diverse operazioni di travagliu.

A vàlvula à sfera flottante hà u so discu di bola suspesu nantu à u troncu.Ùn ci hè micca supportu à a parte di fondu di u ballu, cusì u discu di u ballu si basa in parte nantu à a pressione interna per e valvole di sfera strette sò cunnisciute.
Quandu a valvula si chjude, a pressione lineale upstream da i media spinge a bola versu u sediu cupped downstream.Questu furnisce una stretta di valvula pusitiva, aghjunghjendu à u so fattore di sigillatura.U sediu downstream di u disignu di a valvula flottante porta a carica di a pressione interna quandu a valvula hè chjusa.

L'altru tipu di designu di discu di sfera hè a valvola di sfera muntata in trunnion.Questu hà un inseme di trunnioni à u fondu di u discu di bola, facendu u discu di bola stazionariu.Sti trunnions assorbanu ancu a forza da a carica di pressione quandu a valvula si chjude cusì ci hè menu attritu trà u discu di bola è u sediu.A pressione di sigillatura hè realizata in i porti upstream è downstream.

Quandu a valvula si chjude, i sedi di primavera si movenu contr'à a bola chì gira solu in u so propiu assi.Queste molle spinghje u sediu strettu à u ballu.I tippi di sfera muntati in Trunnion sò adattati per l'applicazioni chì ùn anu micca bisognu di pressione alta per spustà a bola à u sediu downstream.

Infine, a vàlvula di sfera di stem rising utilizeghja u mecanismu di tilt-and-turn.U discu di bola si cunceghja à u sediu quandu a valvula si chjude.Quandu si apre, u discu s'inclina per sguassà si da u sediu è permette u flussu di media.

A cosa serve una valvola a sfera?

# Oliu
# Fabricazione di cloru
# Criogenicu
# Acqua di rinfrescante è sistema di acqua di alimentazione
# Steam
# Sistemi di flussu di nave
# Sistemi di prutezzione di u focu
# Sistema di filtrazione di l'acqua

Cunclusioni

Capisce u funziunamentu di a vàlvula di sfera significa chì pudete piglià decisioni intelligenti se sti valvule sò adattati per i vostri bisogni.Sè avete bisognu di sapè più nantu à e valvole di sfera, cunnette cù XHVAL.


Tempu di Postu: Feb-25-2022