Cume funziona a valvola a farfalla seduta elastica?

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
Una di e valvole più usate in u sistema di piping.Membru di a famiglia di quartu di volta, i valvuli di farfalla si movenu in un muvimentu rotatoriu.U discu di a vàlvula di farfalla hè muntatu nantu à un troncu rotanti.Quandu hè cumpletamente apertu, u discu hè in un angolo di 90 gradi in quantu à u so attuatore.Questa valvula hè adattata per grandi flussi cù bassa pressione è media viscosu cù un grande percentinu solidu.

E caratteristiche di a valvula a farfalla includenu:
- Apertura simplice
- Facile à stallà
- Facile à mantene
- U prezzu di stallà
- Richiede menu spaziu
- Costu di mantenimentu più bassu
- Adatta per applicazioni di valvola più grande

Una manera di categurizà e valve di farfalla hè basatu annantu à u disignu di u sediu.Un tali disignu hè esse un sediu resistente.Dittu chistu, stu articulu approfondisce i miccanismi di a valvola a farfalla seduta resistente.Affronta ancu e differenze trà a valvola a farfalla seduta in metallo è a valvola a farfalla a sede elastica.

Tipi di valvole a farfalla

Cumu l'esitatu prima, i valdi di farfalla sò classificati in parechje manere.Ogni categuria funziona bè cù applicazioni specifiche.Siccomu ci hè più di una manera di classificà e valvole, pudete persunalizà e valvole a farfalla secondu a vostra preferenza è l'applicazione.

Valvole a farfalla per tipu di cunnessione

Sta classificazione hè basatu annantu à cumu a valvula hè cunnessa à i tubi.

nutizie 2

Tipu di wafer

Questu hè u più economicu è ligeru.Stu disignu hà per scopu di prevene pressioni differenziali bidirezionali è riflussi.Ci sò dui flange di pipa chì sandwich a valvula.Sigillanu è cunnette a valvula à u sistema di pipa per via di bulloni.Per un sigillamentu più forte, ci sò O-rings è guarnizioni posti nantu à i dui lati di a valvula.

Lug Type

A vàlvula di farfalla di tipu lug hà lugs piazzati fora è intornu à u corpu di a valvula.Quessi sò spessu usati in i servizii di u mortu o in l'applicazioni chì necessitanu solu pressione bassa.I lugs sò filati.Bolts, chì currispondenu à quelli di i pipi, cunnette a valvula à a pipa.

Butt-Welded

A vàlvula di farfalla saldata in testa hà e cunnessione saldate direttamente à a pipa.Stu tipu di valvula hè principalmente utilizata per l'applicazioni à alta pressione.

Flangiatu

Stu tipu hè carattarizatu da avè una faccia flange in i dui lati.Questu hè induve e valvole cunnessi.Stu disignu hè tipicu trà e valve di grande dimensione.

Valvole a farfalla per tippu di allineamentu di discu

Stu tipu di classificazione hè basatu annantu à u disignu di u sediu è l'angulu à quale u sediu hè attaccatu à u discu.

nutizie 3

Concentric

Questu hè u disignu più basu trà quelli inclusi in questa classificazione.Questu hè ancu chjamatu valvola a farfalla in seduta elastica o qualchì volta u disignu di valvola a farfalla offset zero.U troncu passa per u centru di u discu è u sediu.U sediu hè situatu in u diametru internu di u corpu.A maiò parte di u tempu, e valvole di seduta molle necessitanu u disignu cuncentricu.

Doppiu Offset

Questu hè qualchì volta chjamatu a doppia valvola di farfalla eccentrica.U discu ùn hè micca allinatu à u centru di u corpu è a valvula sana.Questu move u sediu fora di u sigillo durante l'operazione.Stu mecanismu diminuisce l'impattu di a friczione nantu à u discu di farfalla.

Triple Offset

A valvola a farfalla triple offset hè ancu cunnisciuta cum'è valvola a farfalla tripla eccentrica.A superficia di u sediu crea un altru offset.Stu disignu assicura un muvimentu senza attritu di u discu durante l'operazione.Questu hè cumunu quandu i sedi sò fatti di metallo.

Funzione di valvola a farfalla

E valvole a farfalla sò una di queste valvole chì ponu esse aduprate sia per l'accelerazione sia per chjude o spegne.Puderà modulà a quantità o u flussu di media chì passanu per a valvula in una operazione data.In quantu à u so meccanismo di chjusu strettu, duvete piglià in cunsiderà a dimensione di a linea è a caduta di pressione minima necessaria quandu a valvula hè aperta.

Essendu una valvula di cuntrollu, a valvola a farfalla hà bisognu di calculi specifichi è indennità per esigenze di media è calculi cum'è esigenze di flussu, caduta di pressione, è simili.

Cume Funziona a Valvola a Farfalla Seduta Resiliente

Una vàlvula di farfalla seduta resiliente hè carattarizata da un troncu chì hè struitu in u discu è attaccatu à u fondu di a valvula.A maiò parte di u tempu, i sedi di stu tipu di valvula hè fatta di gomma, per quessa, u terminu resilient.
Comu tali, u discu s'appoghja nantu à l'alta capacità di cuntattu di u sediu è u sediu per un chjusu strettu.Cù stu tipu di disignu, u cuntattu di u sediu à u sigellu principia à circa 85 gradi.

I valvole a farfalla sediate resistenti sò fatte di una sola pezza.Questu aumenta a forza di a valvula è riduce u so pesu.U sediu in gomma rende a stallazione faciule ancu quandu a valvola a farfalla hè fora.A causa di a natura di u materiale, hà una capacità di sealing affidabile.

nutizie 4

Per chì u sediu sia sigillatu in modu efficace, deve esse strettu è ostruisce u bordu di u discu.Questu rende u discu di a valvola a farfalla inamovibile.Questu poi ferma u flussu.Un altru modu di guardà hè chì u discu agisce nantu à u sediu chì si trova à u diametru internu di a valvula.

Materiale di valvola a farfalla di sede elastica

I sedi di a valvula di farfalla ponu esse categurizzati in dui.Quessi sò i materiali molli è a valvola di farfalla in metallo.A vàlvula di farfalla di sede elastica appartene à a prima.Adupratu per l'applicazioni micca critiche, tali sedi di farfalla ponu esse fatti da EPDM (terpolymer di etilene propilene diene), VITON è gomma acrilonitrile-butadiene.

Differenza trà valvole a farfalla a seduta in metallo è valvole a farfalla a seduta elastica

I valvole a farfalla a seduta elastica o quelli concentrici sò spessu seduti molle.In paragone, l'eccentrichi o quelli cù l'offsets, sò fatti di sedi metalliche, cù l'eccezzioni di u disignu di offset doppiu.Questu pò esse un materiale di seduta molle o metalli.In cuntrastu à u disignu di doppia offset, u disignu di a valvula cuncentrica hè più prezzu.

Per un chjusu strettu, ci sò sempre un permessu standard per e valvole a farfalla in metallo.Per d 'altra banda, hè sempre una fuga zero per una valvola a farfalla seduta resistente, salvu chì u sediu hè dannatu.

Inoltre, cù u disignu di u sediu resiliente, tali valvole di farfalla sò più perdona à un media assai più grossu.Indipendentemente da i detriti catturati trà i cumpunenti di a valvula, u sediu pò ancu furnisce a strettezza di u segnu.Hè ancu più faciule per rimpiazzà i sedili soft-seats paragunatu à i sedili di metallu s'ellu sò indeboliti.In ogni casu, per u disignu di u sediu di metallu, i sedi ponu chjappà in pusizioni se ci sò detriti trà i cumpunenti di a valvula interna.

Applicazioni di valvola a farfalla a seduta elastica
- Applicazioni d'acqua di rinfrescante
- Serviziu Vacuum
- Applicazioni di vapore è acqua à alta pressione
- Applicazioni di l'aria cumpressu
- Servizi Farmaceutici
- Servizii chimichi
- Applicazioni di l'oliu
- Trattamentu di l'acqua residua
- Applicazione di distribuzione d'acqua
- Applicazione di prutezzione di u focu
- Servizi di furnimentu di gas

In riassuntu

Valvule a farfalla seduta resiliente piglianu e valvole a sfera in quantu à a so capacità di chjude.Ùn sò micca solu queste valvule simplici di fabricazione, ma hè ancu più prezzu di pruduce.Cù a so simplicità vene a facilità di mantene, riparà è pulizziari.Cuntattateci per più dettagli in quantu à e valvole a farfalla XHVAL.


Tempu di Postu: Feb-25-2022