U prucessu di fabricazione di valvole industriali

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
Avete mai dumandatu cumu sò fatti e valvole industriali?U sistema di pipa ùn hè micca cumpletu senza valvule.Siccomu a sicurezza è a vita di serviziu sò i prublemi principali in un prucessu di pipeline, hè cruciale per i fabricatori di valvule per furnisce valvule d'alta qualità.

Chì ci hè u sicretu daretu à e valvule d'altu funziunamentu?Chì li rende megliu in u rendiment?Hè i materiali?E macchine di calibrazione importanu tantu?A verità hè, tutte queste cose.Prima ancu di capiscenu i minuti ditaglii di a valvula industriale, ci vole à sapè più nantu à cumu sò fatti i valvuli.

Questu articulu discuterà a fabricazione di valvole industriali da u principiu à a fine.Questu furnissi à i lettori infurmazioni nantu à a fabricazione è a trasfurmazioni di e valve.

1. Ordine è Design

Prima, un cliente duveria mette un ordine, s'ellu hè una valvula persunalizata o qualcosa chì si trova in a lista di disinni di valvula digià dispunibili.In u casu di un persunalizatu, a cumpagnia mostra un disignu à u cliente.Una volta appruvatu da l'ultime, u rappresentante di vendita mette un ordine.U cliente furnisce ancu un accontu predefinitu à a cumpagnia.

2. Invintariu

Una volta chì l'ordine è u disignu cumincianu, u dipartimentu di fabricazione cercarà e materie prime per u troncu, a bobina, u corpu è u bonnet.Se ci sò materiali insufficienti, u dipartimentu di fabricazione pruvucarà questi materiali da i fornituri.

3. Cumpiendu u Checklist

Una volta chì i materiali sò tutti prisenti, a squadra di fabricazione torna nantu à a lista per assicurà chì tuttu hè cumpletu.Hè ancu in questu tempu chì l'appruvazioni per u prugettu finale di u disignu succede.Inoltre, a squadra di assicuranza di qualità cuntrolla i materiali accuratamente.Questu hè per assicurà chì e materie prime sò di a megliu qualità.

4. Prucessu di pruduzzione

nutizie 2

Questu include a maiò parte di l'attività pertinenti à u prucessu di fabricazione di valvole industriali.Ogni cumpunenti principali sò fatti individualmente.Spessu, ci hè una lista di verificazione chì implica tutti i nomi di i pezzi di ricambio è chì materiale per aduprà per ognunu.

Hè à questu puntu chì u capu di a squadra furnisce un timeline per a fabricazione attuale, da u principiu di l'operazione à a data di fine.Inoltre, u capu spessu elabora un pianu operativu detallatu.

Discussi quì sottu sò i dui metudi cumuni di cumu si fabricanu e valvole.

# 1: Metudu Cast

U metudu di cast pò esse riassuntu fighjendu l'illustrazione sottu.Nota chì questu ùn hè micca u prucessu cumpletu.

● Corpu
Un materiale preformatu iniziale pulito.Un prucessu di turnu hè fattu dopu a pulizia.A rotazione hè u metudu di sguassà l'excedente di u materiale tagliatu cù un tornu o un tornu.Implica l'attaccamentu di u corpu preformatu à una muntagna è à u turnu.Sta macchina gira à alta velocità.Mentre gira, un cutter unicu puntu taglia u corpu in a forma desiderata è specifica.Altronde chì, u turnu pò ancu creà grooves, buchi, frà altri.

U prossimu passu hè di aghjunghje un metallu di plating, di solitu, di ramu à diverse sezzioni di u corpu.A placcatura in rame assicura un sigilamentu cumpletu è propiu di u corpu.

U prossimu passu hè a lucidatura di u corpu.Allora, i tecnichi creanu i filamenti chì permettenu l'attaccamentu di certi parti di valvula à altri cumpunenti o i tubi.I valvole anu bisognu di buchi, cusì u foru succede ancu dopu.Pigliate a nota chì ogni valvula hà diverse dimensioni di buchi, secondu u requisitu.Hè quì chì i regulamenti è i normi entranu in ghjocu.

I tecnichi poi dipinghjenu i valvuli cù Teflon o altri tipi d'elastomer.Dopu a pittura, a coccia segue.U teflon si unisce cù u corpu à traversu a coccia.

● Sede
U sediu sottumette u listessu prucessu cum'è u corpu.Siccomu u sediu hè in u corpu è cum'è parte di a so funzione di valvula - per un megliu sealing - hà bisognu di una perfetta adattazione à u so attache.Mentre chì u corpu hà solu Teflon, u sediu cum'è un avvolgimentu di gomma supplementu per assicurà una fitness stretta.

● Stem
Cum'è in u casu di u troncu, ùn hà micca bisognu di assai fabricazione.Piuttostu, taglià questi in e dimensioni ghjustu hè impurtante.

# 2: Metudu forgiatu

U metudu falsificatu pò esse riassuntu in stu prucessu sottu.In listessu modu, u prucessu sottu mette in evidenza solu ciò chì hè u metudu falsificatu.

● Cutting and Forging
Dopu a selezzione di u materiale, u prossimu prucessu hè di taglià in i longhi è l'larghezza necessarii.U prossimu passu hè di falsificà ogni parte, parzialmente riscaldate à un certu gradu.

● Trimming
U prossimu passu hè trimming.Questu hè induve l'excedente di materiale o a bava hè eliminata.Dopu, u corpu hè lampatu per mudificà in a forma di valvula ghjustu.

● Sabbiatura
Sandblasting hè u prossimu passu.Questu rende a valvula liscia è pulita.A dimensione di a sabbia utilizata dipende da u requisitu di u cliente o standard.I valvuli sò inizialmente risolti per sguassà i difetti.

● Machining
U machining aghjusta ancu e dimensioni è forme di filamenti, buchi è simili, di novu, secondu u disignu è i bisogni di u cliente.

● Trattamentu di a superficia
A vàlvula sottumette un trattamentu di a superficia cù certi acidi è simili.

5. Assemblea

nutizie 3

L'assemblea hè a fase induve i tecnichi attaccanu tutti i cumpunenti di a valvula à l'altru.Spessu, l'assemblea hè fatta à manu.Hè à questu puntu chì i tecnichi assignanu i numeri di produzzione di valvule è a designazione secondu e regulazioni chì seguitanu cum'è DIN o API è simili.

6. Test di pressione

In a fase di prova di pressione, e valvole sò sottumessi à una prova di pressione attuale per a fuga.In certi casi, l'aria cù una pressione di 6-8 bar riempia a valvula chjusa per un certu numaru d'ore.Puderia varià da 2 ore à un ghjornu, secondu a dimensione di a valvula.

Se ci hè una fuga dopu à u tempu, a riparazione di a valvula succede.Altrimenti, a valvula passà à a fase successiva.

In altri casi, a fuga hè rilevata da a pressione di l'acqua.Se a valvula ùn perde micca quandu u voluminu di l'acqua aumenta, passa a prova.Questu significa chì a valvula pò sustene a pressione crescente.Se ci hè qualchì fuga, a valvula torna à u magazzinu.I tecnichi verificaranu e perdite prima di fà un altru set di teste di pressione à stu batch of valves.

7. Inspection and Quality Control

À questu puntu, u persunale di QA inspeccionà e valvole in fondu per perdite è altri errori di produzzione.

Fighjate à stu video per vede cumu si fabrica una valvula di bola.

In riassuntu

U prucessu di fabricazione di valvule industriale hè un sforzu cumplessu.Ùn hè micca solu una creazione simplice di a valvula.Parechji fattori cuntribuiscenu à a so efficienza: acquisti di materia prima, machining, trattamentu termale, saldatura, assemblea.I valvole duveranu sottumessi à test rigorosi per assicurà un funziunamentu propiu prima chì i fabricatori li trasmettenu à u cliente.

Unu puderia dumandà, chì face una valvula d'alta qualità?Unu di i fatturi determinanti per cunnosce e valvole d'alta qualità hè a prova di u tempu.Valvule di serviziu longu significa chì sò di bona qualità.

Per d 'altra banda, quandu a valvula mostra una fuga interna, hè probabile chì i metudi di fabricazione impiegati ùn sò micca in i standard richiesti.Tipicamenti, e valvole megliu ponu durà finu à 5 anni, mentre chì i valdi di qualità bassa ponu durà solu à 3 anni.


Tempu di Postu: Feb-25-2022