I 10 principali produttori di valvole a sfera in India

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
L'India diventa rapidamente una fonte alternativa per a produzzione di valvule industriali.A crescita di u mercatu di u paese in u settore di a fabricazione di valvule à sfera hè dovuta à un interessu in l'industria petrolifera è di gas.À a fine di u 2023, u mercatu di e valvole in India avia righjuntu $ 3 miliardi di dollari cum'è previstu da a ricerca di u Mercatu di valvole industriali in India (2017-2023).

Prima di sceglie un bellu fabricatore di valvola di bola, avete bisognu di sapè quale hè a valvola di bola.Sè vo circate alternative à valvule di sfera caru, site sicuru d'include quelli in India.Ma cumu sapete chì sceglite i fabricatori di valvule à sfera d'alta qualità?Questu articulu elenca i 10 principali produttori di valvole a sfera in India per chì a vostra ricerca di quella valvola di sfera ghjustu diventa più faciule.

#1 Valvole VIP

nutizie 2

  • Tipu di cummerciale: Valve Manufacturer, Valve Supplier
  • Anno di fondazione: 1978
  • Situazione: Mumbai, India
  • Certificati: ISO (micca specificatu)

VIP Valves hè unu di i più antichi produttori di valvole a sfera in India, chì hè intornu per più di 40 anni.Ogni valvula prodotta da valvole VIP hè stata testata in cunfurmità cù i requisiti API 598 o BS 5146/6755 è standardizazione.

I valvule à sfera VIP sò sia fatti di acciau di carbone forgiatu è di acciau di carbonu cast.Queste valvole di bola anu sedi è sigilli di PTFE cù 3 classi di valvula 150, 300 è 600, cù l'eccezzioni di a varietà d'acciaio forgiatu chì hà Classe 800. L'estremità sò flanged cù u disignu di u foru pienu è l'operazione di leva o ingranaggi.

U tippu di valvula d'acciaio di carbone cast hà dui disinni: dui pezzi è trè pezzi, estremità flangiate è ognunu testatu à i standard API 598.Per d 'altra banda, a varietà di l'azzaru forgiatu vene in u disignu di 3 pezzi cù saldatura di socket o estremità avvitata.

# 2 Amco Valves

nutizie 3

  • Tipu di cummerciale: Produttore di valvule
  • Anno di fondazione: 1986
  • Locu: Chennai, Tamil Nadu

Amco Industrial Valves porta valvole a sfera forgiate in acciaio carboniu è in acciaio inox in un disignu di portu pienu.L'estremità ponu esse saldate o avvitate cù dimensioni chì varienu da 15 mm à 50 mm di diametru.

A cumpagnia pruduce ancu a valvula di u portu pienu di trè pezzi cù estremità flanged chì portanu ANSI Class 150 è ANSI Class 300. U diametru di a valvula varieghja da 15 mm à 250 mm.A versione in ghisa hà estremità vitate o flangiate.I sedi è i sigilli sò fatti di materiale PTFE, cù una pressione massima di 150 psig.

# 3 Hyper Valves

nutizie 4

  • Tipu di cummerciale: Produttore di valvule
  • Anno di fondazione: 2003
  • Locu: Ahmedabad, Gujarat
  • Certificati: ISO 9001: 2015

Hyper Valves hè un fabricatore di valvule à sfera d'alta pressione cù più o menu 50 travagliadori.Dopu diversi standard di ingegneria cum'è ASME B16.11 è API 598, pruduce parechji tipi di valvule di sfera è hè specializatu in valvule di sfera d'alta pressione.I valvuli di sfera Hyper Valves sò fatti d'acciaio cast o forgiatu in disinni di dui pezzi è trè pezzi.

# 4 Valvole L & T

nutizie 5

  • Tipu di cummerciale: Produttore di Valve, Sussidiaria
  • Anno di fondazione: 1961
  • Situazione: Chennai, India
  • Certificati: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 15848-1, BS OHSAS 18001:2007, API 622, CE Marking, Atex, TA-Luft, EU Declaration of Conformity

L&T Valves hè a filiale di Larsen è Toubro.I valvule di sfera L&T anu caratteristiche cum'è DBB per u sollievu di cavità è u disignu di stem anti-splosione.A cumpagnia usa u so ValvTrac™ RFID per traccia è mantene e valvole.I valutazioni ASME varianu da a Classe 150 à a Classe 2500

L'impresa offre valvole a sfera flottante è valvole a sfera flottanti.Cuncepitu secondu i normi API 6D, i diametri di a valvola di sfera muntata à u trunnion varianu da 2 inch à 5 inch.I clienti ponu sceglie trà disinni di entrata laterale o di entrata superiore.

Per d 'altra banda, u disignu di valvola di sfera flottante L&T pò avè diametri da ¼ inch à 8 inch.Queste valvole seguenu i standard ISO 1792, API 608 è API 6D.Quessi ponu esse disinni d'un pezzu, dui pezzi o trè pezzi cù una cunfigurazione di caminu pienu o cunfigurazione regulare.

# 5 Valvole Hawa

nutizie 6

  • Tipu di cummerciale: Valve Manufacturer, Exporter
  • Anno di fondazione: 2001
  • Situazione: Mumbai, India
  • Certificati: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007, SIL3, CE/PED, ATEX

Hawa Valves si basa in a so forte ricerca è sviluppu chì hè stata ricunnisciuta da u guvernu di l'India.Hawa Valves produce valvole standard e personalizzate.A cumpagnia usa parechji tipi di materiali cum'è l'azzaru di carbone, l'azzaru martensiticu è austeniticu è diversi tipi di lega.

A cumpagnia hà una linea di valvule di sfera estensiva chì include valvole di sfera di entrata laterale è superiore cù sedi morbide o metalliche, è vari tipi di cunnessione finali, cum'è saldatura di testa è saldatura di socket, frà altri.
Disegni speciali cum'è quelli usati in l'applicazioni sottumarine è l'applicazioni criogeniche.E caratteristiche speciali di a valvola a sfera includenu steli estesi, sede di metallo primariu cù disinni di sede secondaria morbida è disinni di sedili di pistone doppiu.

# 6 Valvole Steelstrong

nutizie 7

  • Tipu di cummerciale: Produttore
  • Anno di fondazione: 1993
  • Situazione: Mumbai, India
  • Certificati: ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, Certificazione CE-PED, Certificazione IBR, Marcatura CE

A forza di travagliu di trè centu di SteelStrong Valves cuntribuisce assai à u successu di a cumpagnia annantu à l'anni.SteelStrong offre un cuncepimentu muntatu per muloni è ancu valvule à sfera cù cunfigurazioni di entrata laterale è superiore, cù scelta di materiali morbidi o metallici.

A dimensione di a valvula di a cumpagnia varieghja da 2 inch à 56 inch cù classi di pressione da Classe 150 à Classe 2500. Queste valvule di bola seguenu i normi di cuncepimentu API 6D è API 608.I valvole a sfera SteelStrong sò in diversi materiali chì includenu acciai di carbone, azzaru di carbone à bassa temperatura, diversi tipi di acciaio inox è altri tipi di lega.

# 7 Valvole Kirloskar

nutizie 8

  • Tipu di cummerciale: Produttore
  • Anno di fondazione: 1888
  • Situazione: Pune, India
  • Certificati: ISO-9001, ISO 14001, OSHAS 18001, ISO 50001

Kirloskar Valves hè cunnisciuta per a so prestazione di valvola superba.Cum'è un fabricatore di valvule di sfera, Kirloskar offre valvule di sfera in disinni di un pezzu, dui pezzi è trè pezzi.I clienti ponu ancu sceglie di cunfigurazioni di caminu ridottu o di canna completa.E dimensioni di a valvula varianu da 15 mm à 300 mm cù classi di pressione di Classe 150 è Classe 300.

Kirloskar Valves hè una subsidiaria di u Gruppu Kirloskar, un capu di u mercatu in a gestione di fluidi.Cunsiderata a prima cumpagnia di ingegneria à vende sottu a marca indiana, Kirloskar Group travaglia in manu cù u guvernu di l'India per furnisce servizii à u publicu.

# 8 Valvole Racer

nutizie 9

  • Tipu di cummerciale: Produttore, Grossista, Esportatore
  • Anno di fondazione: 1997
  • Situazione: Gujarat, India
  • Certificati: ISO 9001:2008

Cunnisciuta per i so prudutti di qualità premium, Racer Valves offre valvole a sfera in diversi materiali è disinni.Valve di sfera Racer sò cunnisciuti per a so precisione è u cuntrollu di emissioni fugitive.Queste valvole di sfera d'alta prestazione venenu in diversi materiali, cum'è l'acciaio, u ghisa.I raccordi finali sò o flangiati o avvitati.

# 9 Amtech Valves

nutizie 10

  • Tipu di cummerciale: Valve Manufacturer, Exporter, Wholesale, Service Provider
  • Anno di fondazione: 1985
  • Situazione: Ahmedabad, Gujarat, India
  • Certificati: ISO9001

Amtech Valves hè un fabricatore di valvule à sfera premium cunnisciutu per a so qualità garantita.Havi una grande linea di prudutti chì si compone principalmente di vari tipi di valvole industriali.Amtech valves produce valvole a sfera in acciaio fuso, acciaio forgiato e materiali inossidabili.A cumpagnia offre ancu valvule di sfera in giacca chì mantene a temperatura interna per impedisce a cristallizazione di i media.

I valvule Amtech ponu trattà a pressione è a temperatura di bassa à alta.I cunnessi finali ponu esse persunalizati à u tipu flangiatu o saldatu.Puderà ancu avè u tipu di trunnion o u tipu di bola flottante.L'ultime pò avè u gambu a prova di soffiu chì impedisce a pressione di cavità.

# 10 Valvole Proline

nutizie 11

  • Tipu di cummerciale: Produttore
  • Anno di fondazione: 2007
  • Situazione: Ahmedabad, Gujarat, India

Proline Industrial Valves hè un fabricatore di valvule industriale di gamma completa chì hè specializatu in parechji tippi di valvule industriali, cumprese valvule pneumatiche è standard.A gamma di valvule a sfera di a cumpagnia include valvole a sfera operate manualmente è ingranate.Pudete sceglie da una quantità di parti di valvula.Ci sò tipi di un pezzu, dui pezzi è trè pezzi.

Valvule di sfera Proline anu sedi fatti di materiali d'alta qualità cum'è PTFE, PEEK, frà altri, assicurendu un serviziu di vita di valvula più longu.I diametri di queste valvole ponu varià da 8 mm à 400 mm, cù classi di classi Classe 123, Classe 150, Classe 300 è Classe 800.

Cunclusioni

L'India diventa rapidamente un centru per a fabricazione di valvule industriali.Hè impurtante di cunnosce i migliori fabricatori di valve per pudè creà decisioni sàvii.Pudete ancu truvà boni pruduttori in i Stati Uniti.Un altru esempiu di un fabricatore di valvula principali hè XHVAL.Cuntattateli per un preventivu gratuitu o se vulete sapè di più nantu à e valvole a sfera.


Tempu di Postu: Feb-25-2022