I 10 principali produttori di valvole industriali da cunsiderà in 2020

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
U ranking di i fabricatori di valvule industriali in Cina hè in continua crescita in l'ultimi anni.Questu hè per via di l'aumentu di assai novi fornituri cinesi in u mercatu.Queste cumpagnie stanu à ritruvà cù a dumanda in rapida crescita in l'economia fiorente di u paese di valvole industriali.

A dumanda di valvuli industriali in Cina hè cresciutu assai più grande cumparatu cù a dumanda cumminata in altri paesi in u mondu in 2006. Questu hà superatu a capacità di i fornituri internaziunali è sò dunque largamente servuti da cumpagnie domestiche di valve industriali.In fatti, u più grande fabricatore di valvula industriale in u mondu hè a Cina.Pudete cuntrollà stu articulu per i principali fabricatori di valve in Cina in casu chì site interessatu.

In questu articulu, avemu da prisentà à voi i primi dieci fabricatori di valvule industriali chì duvete cunsiderà questu 2020. Questi fabricatori ùn anu micca solu valvule diverse, ma ancu avè filtri d'alta qualità in vendita.Avemu inclusu un fabricatore situatu in Cina.Discuteremu brevemente ogni cumpagnia è i so prudutti offerti in e sezioni seguenti.

1 Gruppu AVK

AVK fabrica sistemi di monitoraghju è cuntrollu industriale per industrie discrete è di processu.A divisione di AVK per u cuntrollu di flussu, cunnisciuta cum'è AVK Valves, produce varietà di valvole industriali per e seguenti industrii:
● Oliu è gasu,
● Trattamentu di l'acqua,
● carta è pasta,
● Steel,
● Chimica, è
● Generazione di energia.
A cumpagnia pussede ancu altre filiali impegnate in a fabricazione di valvule per segmenti specifichi di l'utilizatori.

#2 Valvole BEL

BEL Valves hè un fabricatore basatu in u Regnu Unitu specializatu in valvule d'alta integrità è di alta pressione per l'industria petrolifera è di gas.A cumpagnia risponde à pressioni chì righjunghjenu 16,500psi in prufundità di l'acqua finu à 3,000 metri.
I clienti di a cumpagnia britannica includenu e più grande cumpagnie naziunali è internaziunali in u mondu cum'è ExxonMobil, Chevron, Total, Shell, BP è Saudi Aramco.Ciò chì li rende unichi da altre cumpagnie di valvule industriali hè chì fabricanu i prudutti in casa separati da e materie prime.

# 3 Cameron

Cameron si imbarca in a fabricazione di prudutti industriali cumpresi cumpressione, trasfurmazioni, cuntrollu di pressione è sistemi di cuntrollu di flussu.A parte di questi, a cumpagnia offre ancu servizii di supportu aftermarket è cunsultazione di prughjetti per l'industria petrolifera è di gas.Cameron hè trà i capi di u mondu in sistemi per u cuntrollu di flussu.I so prudutti includenu valvule è tecnulugii d'automatizazione per valvule chì sò sfruttate in l'industria petrolifera è di gas.

#4 Fisher Valves & Instruments (Emerson)

Fisher Valves hà più di 130 anni di storia di serviziu dopu a so creazione in i Stati Uniti.A cumpagnia gigante, Emerson, hà acquistatu a cumpagnia parechji anni fà.Hà furtificatu u so postu cum'è u più grande fornitore è fabricatore di valvole di cuntrollu per l'industria petrolifera è di gasu.

Sicondu elli, u mutivu per quessa ch'elli sò megliu cà altre cumpagnie hè chì piglianu e parti internu di a valvula à a cura di ingegneri sperimentati.Inoltre, crèdenu chì anu sviluppatu i cuntrolli più avanzati chì vanu cù a valvula.Questu include u cuntrollu è u diagnosticu è l'apertura assai rapida.Sti capacità sò cruciali per u funziunamentu di una pianta sana.

#5 XHVAL

XHVAL hè stata fundata in u 1986 è hè un fabricatore di valvole industriali basatu in Cina.A cumpagnia hè specializata in a fabricazione di valvole industriali à sfera, farfalla, check, gate, plug, globu è di ghisa di alta qualità.Si concentranu nantu à furnisce un serviziu d'alta qualità da a fabricazione di valvole innovatori destinate à l'industria chimica, petrolifera è gasosa, è altre industrie.

XHVAL offre una varietà di valvole industriali ideali per i sistemi di tubazioni è l'industrii di serviziu energeticu stampati cù l'innovazione constante.In più di questu, furnisce ancu persunalizazione di valvule industriali di alta qualità è di classe mundiale per adattà à ogni applicazione.Questu li distingue da l'altri cuncurrenti in u mercatu.È per risponde à i normi glubale per i valvole industriali, a cumpagnia dà una supervisione cuntinua è un cuntrollu di qualità à i so prudutti.

# 6 Valvole è cuntrolli Pentair

Sta cumpagnia face parte di u più grande conglomeratu Tyco, una cumpagnia di fabricazione assai diversa.Pentair Valves and Controls, prima cunnisciuta cum'è Tyco Valves and Controls, hè sempre trà i più grandi produttori di valvule per l'industria di l'oliu è di u gasu.A sede di a cumpagnia in u Mediu Oriente hà una pusizione strategica per serve valvule per a regione.Dichjaranu chì sò cumposti da tecnichi sapienti è sperimentati in u mondu per furnisce un serviziu di qualità.

Inoltre, anu ancu dichjaratu chì i so prudutti sò fabbricati è pensati per travaglià in modu affidabile è sicuru sottu pressioni è temperature estreme in l'industria di u petroliu è di u gasu.

#7 Valvole JC

JC Valves hè un fabricatore spagnolu chì dice di avè parechje varietà di alta tecnulugia è valvole di sfera d'alta qualità cù prezzi competitivi.A cumpagnia ùn serve micca solu l'industria petrochimica è di petroliu è di gasu.Servinu ancu à altre industrii chì necessitanu prudutti di valvula cum'è a generazione di energia è i settori chimichi.

JC Valves hà una pianta di fabricazione chì utilizza a tecnulugia di vacuum chì elimina essenzialmente ogni impurità è gasi durante a fase di fusione di metalli.Questu aumenta considerablemente a vita di serviziu di u pruduttu.

#8 Valvole di benzina

PetrolValves hè unu di i principali produttori di valvule industriali stabilitu in u 1964. Hè diventatu un capu in u Mercatu Subsea in l'anni 1970 per u sviluppu di prudutti dedicati cum'è:
● Swing valve di cuntrollu,
● Valvole di porta cunea,
● valves Ball, è
● Slab gate valves.
A cumpagnia hà sviluppatu a so prima vàlvula di sfera cù una sigillatura di metallo à metallu è hà apertu filiali in u mondu per rinfurzà a so reta cummerciale in l'anni 1990.U scopu di PetrolValves, secondu elli, hè a consegna sicura è efficiente di soluzioni per u cuntrollu di flussu chì si adattanu à i bisogni di i so clienti globali in l'industria petrolifera è di gas.

#9 Valvitalia

Valvitalia hè un fabricatore di valvule italianu chì include diversi equipaghji energetichi.Pretendenu avè i seguenti chì distingue Valvitalia da i so cuncurrenti.:
● Un grande inventariu,
● Gestione esperta,
● Prestazione,
● Qualità, è
Impegnu cumpletu à a satisfaczione di i so clienti.

Valvitalia attualmente furnisce prudutti in Oman, Qatar, Emirati Arabi Uniti è Arabia Saudita.A cumpagnia fabrica una larga varietà di prudutti cumpresi tutti i tipi di attuatori, valvole, flange, raccordi è equipaghji di gas.

# 10 Walworth

Walworth copre u territoriu di u Mediu Oriente cù ValveTech cum'è distributore di a cumpagnia per tutta a regione.A cumpagnia hè stata stabilita in u 1842 è hà dedicatu à u disignu è a fabricazione di diverse valvole di cuntrollu di fluidu.

Walworth hè unu di u più anticu fabricatore di valvole in u mondu chì influenza u mercatu messicanu è offre una varietà di valvole specializate fuse cù acciai standard API.
Cunclusioni

Ci sò centinaie di fabricatori di valvule è fornitori in u mondu.Questu vi dà una larga gamma di opzioni variate quandu sceglite una valvula di cuntrollu di flussu per a vostra applicazione.Cù l'aumentu cuntinuu di i novi fabricatori di valvule industriali, sti cumpagnie sò pressati per mantene a produzzione di valvule cù standard assai altu.Questu rende a scelta di u fabricatore di valvula ghjustu per i vostri bisogni più sfida.

Parlendu di, stu articulu discute i principii di a selezzione di valvola industriale in casu chì site interessatu.Eccu!Spergu chì questu articulu hà aiutatu à sceglie u vostru fabricatore di valvula ideale.


Tempu di Postu: Feb-25-2022