Cosa hè una valvola di sfera

nutizie 1

Vede l'Image Più Grande
Ci hè ancu un bisognu crescente di valvule di sfera cum'è u mondu cerca più fonti alternative d'energia.In più di a Cina, i valvuli di sfera ponu ancu esse truvati in India.Ùn si negà l'impurtanza di tali valvole in qualsiasi sistemi di tubazioni industriali.Ma, assai hè da esse amparatu nantu à valvule di bola, è duvete sapè prima di aduprà.Questu articulu vi aiuterà à capisce i valvole a sfera di più per sapè s'ellu sò adattati per e vostre applicazioni.

Ciò chì duvete sapè nantu à e valvole à sfera

Una di e valvole industriali più cumunimenti usate, e valvole a sfera sò spessu impiegate in applicazioni di chjusi stretti.A vàlvula di sfera hà u so nome da u cumpunente di sfera scavata chì permette u passaghju di i media quandu si apre o u bloccu quandu hè chjusu.Quessi sò membri di a famiglia di valvole industriali di quartu di volta.

A valvula di bola hè spessu usata in parechje industrii per quessa ùn hè micca surprisante di truvà chì a so dumanda hè alta.Oghje, pudete truvà valvule di sfera d'alta qualità made in China o valvole di sfera fabbricate in India.

nutizie 2

Funzioni cumuni di a valvola a sfera

Parechje tippi di valvola di sfera sparte e stesse caratteristiche cum'è menzionate quì sottu:
# Swing check - questu impedisce u backflow di i media
# A valvola si ferma - questu permette solu una volta di 90 gradi
# Anti-static - questu impedisce l'accumulazione di l'electricità statica chì pò causà scintille
# Fire-safe - un sediu metallicu secundariu hè custruitu per agisce cum'è sedi supplementari in applicazioni à alta temperatura.

Vantaghji è svantaghji di a Valve à sfera

I valvule di sfera sò grandi per utilizà quandu u sistema hà bisognu di una apertura è chjude rapida.Quessi sò ancu vantaghji in l'applicazioni induve hà bisognu di un segellu strettu senza avè da cunsiderà una pressione interna alta.
Tuttavia, i valvole di sfera anu capacità limitate di throttling.In fatti, questi ùn sò micca cunsigliatu per regulà u flussu di media.I valvule di sfera anu sedi parzialmente esposti, chì ponu erode rapidamente quandu i slurries sò usati.Questi sò ancu difficiuli di apre rapidamente è manualmente quandu a pressione hè alta.

Materiali di Valvula di sfera cumuni

Valvula di sfera vene in diversi materiali.Sicondu a natura di l'appiecazione, i valvuli di sfera sò spessu forgiati o fusi cù u ferru, l'acciaio inossidabile è altre leghe d'acciaio.Sedi di valvula di sfera pò esse fatta di un materiale elastomericu cum'è PTFE o metallu, spessu in acciaio inox.

Parti di valvola a sfera

Ancu s'ellu ci sò parechje varianti di a vàlvula di sfera, ci sò cinque cumpunenti cumuni prisenti in tutte e vàlvule di sfera cum'è vistu in u diagramma sottu:

nutizie 3

# Corpu
U corpu cuntene tutti i cumpunenti inseme
# Sede
U sediu sigilla a valvula durante l'arrestu
# Ballu
U ballò permette o bluccà u passaghju di i media.
# Attuatore
L'attuatore o a palanca move a bola per chì l'ultime pò apre o chjude.
# Stem
U troncu cunnetta u livellu à u ballu.

Port Valve à sfera

Di genere, i valvole di bola anu dui porti.Ma cù l'avventu di novi servizii, valvule di bola pò avè finu à quattru porti.Quessi sò spessu marcati cum'è valvole di sfera à dui, trè o quattru.Una valvula à trè vie pò avè una configurazione L o una cunfigurazione T.

Meccanismu di travagliu di a valvola a sfera

U discu di bola hè apertu o chjusu girandu l'attuatore un quartu di volta o 90 gradi.Quandu a palanca hè parallela à u flussu di media, a valvula permette à l'ultime di passà.Quandu a palanca diventa perpendiculare à u flussu di i media, a valvula blucca u flussu di l'ultimi.

Classificazioni di valvule à sfera

Valvule di sfera sò in realtà classificate in parechje manere.Puderete scuntrà gruppi di valvula basatu annantu à u numeru di cumpunenti o u tipu di valvula di sfera.

Basatu nantu à l'Abitazione

Pudete classificà valvule di sfera secondu u numeru di cumpunenti chì i so corpi anu.U più prezzu trà i trè, a valvola di bola d'un pezzu hè fatta di un solu bloccu di metallu forgiatu.Questu ùn pò micca esse disassemblatu per a pulizia o mantenimentu.I valvule di sfera d'un pezzu sò adattati per l'applicazioni à bassa pressione.

Per d 'altra banda, a valvula di bola di dui pezzi hè fatta di dui pezzi cunnessi da fili.Stu tipu deve esse sguassatu cumplettamente da a pipeline mentre esse pulita o rimpiazzata.Infine, i cumpunenti di a valvola di sfera di trè pezzi sò cunnessi per via di bulloni.U mantenimentu pò esse fattu nantu à a valvula ancu s'ellu hè sempre attaccatu à u pipeline.

Basatu nantu à u Disegnu di discu

U disignu di a bola hè una classificazione maiò per valvule di bola.Chjamatu bè perchè a bola hè sospesa à a cima di u troncu, a valvula di bola flottante hè u disignu più cumuni di sta categuria.Quandu si chjude, a bola si move versu l'apertura downstream.A carica di pressione aiuta à segillà a valvula strettamente.

Per d 'altra banda, u cuncepimentu di u ballu muntatu à u trunnion hè tenutu fermu da i trunnioni situati à u fondu di u ballu.L'applicazioni più adattate per e valvole a sfera montate in trunnion sò quelli chì anu grandi aperture è intervalli d'alta pressione, tipicamente più di 30 bar.

Basatu nantu à u Diametru di Pipe

Valvula di sfera pò ancu esse categurizatu secondu a dimensione di a cunnessione in relazione à u diametru di i tubi.Una valvola di sfera ridutta significa chì u diametru di a valvula hè una taglia più chjuca di quella di i tubi.Questu provoca una perdita di pressione minima.I valvole di sfera d'una sola pezza spessu anu u tipu di riduzzione.

I tipi di tippu full bore anu u stessu diamitru cum'è quellu di i tubi.I vantaghji di stu tipu includenu a perdita di pressione è a pulizia più faciule.Tipi di caminu pienu sò più caru per via di a dimensione di a valvula.Infine, u tippu in forma di V hà un pirtusu in forma di V chì permette un cuntrollu precisu di u fluidu ogni volta chì a valvula hè aperta.

Applicazioni di valvola a sfera

Valvule di sfera sò spessu truvati in una larga varietà di applicazioni.A maiò spessu, li truverete in sistemi di flussu nantu à i navi, servizii corrosivi è servizii di prutezzione di u focu.Questi ùn sò micca usati in applicazioni induve a contaminazione hè un prublema cum'è quelli in i servizii di trasfurmazioni alimentari.I valvule di sfera sò difficiuli di pulisce.

Riassuntu

I valvole a sfera sò in evoluzione inseme cù l'industrii chì sò assuciati.Essendu cumpratori, educà sè stessu nantu à quale valvola di bola hè impurtante.


Tempu di Postu: Feb-25-2022